·         KUIDAS SAATA PÄRINGUT

 

Valige Teile meeldiv kaup ja klikkige nupule Tootepäring/Tellimine.
Täitke tellimuse vajalikud lahtrid ja nende kinnitamiseks klikkige nupule "Saada".
Vastame kõigile Teie soovidele ja küsimustele esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 1 päeva jooksul.
Teavet selle kohta, kuidas meiega ühendust saada, leiate jaotusest "Kontakt"
NB! Tellimiseks palume arvestada, et kanga/värvi puhul võivad esineda toonivahed tingituna tekstiili- ja/või arvutiekraani värvisüsteemide erinevustest.

 

·         KUIDAS MAKSTA
 

Peale tellimuse kinnitamist saadetakse tellimusarve e-posti aadressile.
Pärast raha laekumist meie arveldusarvele võetakse tellimus täitmisele. Sissemaks võib olla alates 30-100%. Palume Teil saata ka maksekorraldus, kui ülekanne on tehtud.

Kauba saabumisest teatame Teile e-mailile või telefoni teel.

Juhul kui olete tasunud ainult osa toote müügihinnast, toimub teise osamakse tasumine vahetult enne kauba tarnimist.

NB! Maksimaalne tarneaeg on märgitud kauba seletuse juures.
Kui Teil tekkis küsimusi, saatke need e-posti aadressile eltraks@eltraks.ee või helistage tööpäevadel (kella 10.00-18.00) klienditoe telefonil 55 29 644 või 52 88 002
 

 

·                        TRANSPORT

 

                                         Ise järgi
 

Kauba saab kätte meie kaupluses Tartus. Kaubale järgi tulles palun võtke kaasa isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia.

Tartu kauplus:
Võru 55F, Sõbrakeskus
Avatud: E-R 10.00-18.00

             L-P   kokkuleppel

             01.05.2017 oleme suletud

 

                              Kaupade kohaletoimetamine Tartus:

Kauba toimetab kohale Tartu piires Eltraksi transpordi volitatud firma.
Mööbli kohaletoimetamine Tartu piires on 15€ maja ette. Linnast välja: 15.- eur + 0,9.-/km. Soovi korral ülesviimine korrusele – on 5€ iga korrus.

 

                       Kaupade kohaletoimetamine Eltraks-i volitatud kulleritega üle Eesti:
 

Kullrteenusega on kaetud kogu Eesti. "Kuller" teenuse hind on alates 20€ (hind sõltub tarneaadressist, ostetava kauba mahust ning kaalust.), osakoormusega viimine on kokkuleppel.

Kauba toimetab transport, telefoni või e-posti teel kokkulepitud ajal tarneaadressi välisukseni.
Kõik kullersaadetiste edastamisega seotud kulud kannab ostja.

 

Näide:

        Madrats   20€     ->Tallinn                             Jenkki voodi    25€       ->Tallinn

                                 ->Põltsamaa                                                       ->Põltsamaa

                                 ->Võru                                                              ->Võru    

                                 ->Valga                                                             ->Valga  

                                ->Paide                                                              ->Paide                                                                                Nurgadiivan    32-40€   ->Tallinn

       

       Madrats   30€      ->Saared                             Jenkki Voodi    40€     ->Saared                                                                  

 

 

              ·     KAUBA GARANTII

 

Ostjal on õigus ja võimalus tagastada defektne kaup 14 tööpäeva jooksul alates selle kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja orginaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödudes arvates lepingust taganemisest(VÕS paragrahv 56lg3). Olenevalt tagastamise põhjusest kannab tagastamise transpordikulud kas müüja (defektse kauba puhul) või ostja (kauba mittesobivuse korral).

Kauba tagastamiseks saatke e-kiri aadressile eltraks@eltraks.ee, kuhu lisage oma tellimuse number ning tagastamise põhjus.
 

  ·       TELLIMUSE TÜHISTAMINE
 

Ostjal on õigus tellimus tühistada saates vastava info e-kirja teel eltraks@eltraks.ee või teatades tellimuse tühistamise soovist tel 55 29 644.

Palume märkida ka tellimuse tühistamise põhjus. Ettemakse tagastatakse 7 tööpäeva jooksul kliendi kontole.

Kui tegemist on toote-defekti vmt probleemiga, siis palume edastada meile ka toote pildid.

Tagasisidet probleemi lahenduse kohta anname nii kiiresti kui võimalik (hiljemalt 5 tööpäeva jooksul): toote vahetus, toote tagastus, toote parandus, asendustoode vmt.


 

Vastavalt võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk,; paragrahv 218(2)), on tarbijal õigus pretensiooni esitada kaks aastat, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib tarbija nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis tarbijal asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on tarbijal võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11.ptk., paragrahv 222 (1)).

Doit | kodulehe disain ja sisuhaldustarkvara, reklaam, 3D, fotograafia